想变得皮厚又嘴甜
 

Take my hand I'll teach you to dance

握紧我的手,让我教你跳这一曲。

I'll spin you around'won't let you fall down

就算我们纵情旋转,我也绝不会让你跌倒。

Would you let me lead'you can step on my feet

让我领你跳吧!你可以放心地踩在我脚上。

Give it a try'it'll be alright

试试看,不会有事儿的!


——《All About Us》She is We/Owl City

P2是线稿和草稿~ 强力推荐这首歌~超甜的~

查看全文
 
评论
 
 
热度(18)
 
上一篇
下一篇
© 厚颜甜心|Powered by LOFTER