想变得皮厚又嘴甜
 

【EC原创音乐】Tuesday Night(剪辑PV附)


网易云地址https://music.163.com/#/song?id=1416988476
B站PV剪辑https://www.bilibili.com/video/av83729209


作曲 我
编曲 我
作词 我
演唱 我 Nananan南啊南
后期 我
封面设计 我
PV剪辑 我

又为欧美圈的这对超甜CP写了一首甜甜的歌!这次是对唱,特别邀请了阿南小姐姐献声,一起演绎周二星夜的浪漫小情调,甜就完事了!

另:接有偿编曲!详情可私戳我!


歌词:

E: 

I don't know how to start the speech
我不知如何倾诉爱语

When you're so close in front of me
当你在我面前 如此贴近

Guess I would drown into your eyes
我快要陷入你的眼睛

so watery
如此湿润

the bluest calmest little sea. 
最蔚蓝平静的小小海域


C: 

There're lots of ways to start a speech
有很多办法来开启对话

Like weather, trend, or afternoon tea
可以先聊聊天气、潮流或下午茶

Come closer dear, so I can see
亲爱的再靠近些

It's your heart
让我看清你的心

There's also love, serenity. 
那里也有宁静与爱意


E: Perceptive babe
很洞察嘛

C: Thank you for saying that. 
谢谢夸奖

E: You really got me. 
被你看透了

C: Cause I miss you so bad. 
因为我好想你

E: Will you give me your honesty?
你会坦诚对我吗?

C: Now please go easy on me
现在请对我温柔些


E: I don't know how to start the speech
我不知该怎么开口

C: A lot of ways to start a speech
有很多办法可以开口

E: Perhaps I'll tell you "in the flesh"
也许该让你亲身体会一下

C: *laugh* Save it... 
(笑)算了吧……

E: We'll dance underneath the starry night sky
我们翩翩起舞 在星空之下

C: on chessboard of you and I
在你我的棋盘上


All: There is no ending of our speech
我们的对话永不会终结

Just let it streaming down our lives
它将沿我们的生命流淌

C: You can just make yourself at home, in my mind
在我的精神世界中 你可以随心所欲

E: I'll build a house for you in mine. 
我也会在心中为你建一个家


All: So do remember here I am on your side
所以请一定记住 我与你同在

Just come to me on Tuesday night. 
周二晚上 来找我吧

查看全文
 
评论(5)
 
 
热度(26)
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据
 
上一篇
下一篇
© 厚颜甜心|Powered by LOFTER